Čas in lokacija konference
- Ponedeljek, 2. junija 2008, med 16.00 in 19.30 uro (InJo).
- Torek, 3. junija 2008, med 10.00 in 16.15 uro (InCo).
- Dogodek je potekal v Ljubljani, v veliki dvorani poslovne stavbe podjetja HERMES SoftLab, Litijska 51.
Namen konference
Na letošnji konferenci smo izmenjavali izkušnje in nadgrajevali znanja o tem, kako prepoznati slovensko inovativnost in jo preoblikovati v izvirne zgodbe.
Analizirali in soustvarjali smo inovativna komunikacijska orodja za učinkovito komuniciranje izvirnih zgodb, da jih bodo naše ciljne javnosti v slovenskem in širšem evropskem prostoru prepoznale in razumele.
FOTO GALERIJA
VIDEO POSNETKI
SPOROČILO ZA JAVNOST
PREDSTAVITVE govorcev(ppt)
Program konference:
ponedeljek, 2.6.2008
PREDKONFERENČNI DAN: Inovacijsko novinarstvo-Innovation Journalism
- program potekal v angleškem jeziku -
16:00-18:00
Uvodna razmišljanja
- mag. Violeta Bulc, Vibacom: Uvodna predstavitev
- dr. David Nordfors, idejni oče InJo koncepta, Stanfordska univerza: O konceptu inovacijskega novinarstva in globalnih projektih (via Skype)
- Jan Sandred, direktor programov, VINNOVA: Razvoj InJo projekta na Švedskem
- Nils Öhman, urednik Dagens Nyheter, Švedska: Izkušnje iz prakse (via Skype)
- Mitja Jermol, vodja Centra za prenos znanja na področju informacijskih tehnologij, Inštitut Jožef Štefan: Prikaz orodij in aplikacij za prepoznavanje izvirnih zgodb
- Marko Kovač, Meritor Media, Hrvaška: Pomen novih medijev za poročanje o inovativnosti
- Biba Klomp, vodja projektov, Evropski novinarski center, Nizozemska: Izkušnje centra o inovacijskem novinarstvu
- Eric Eldon, urednik Venturebeat, Kalifornija: Izkušnje iz prakse (via Skype)
- Marie Alpman, inovacijska urednica Ny Teknik, Švedska: Izkušnje iz prakse (via Skype)
- Nataša Koražija, revija Manager: Dobitnica InJo nagrade 2007 - Izkušnje, novi pogledi, mreženje
18:00-18:15
Odmor
18:15 -19:30
Dialog v interaktivnih vozliščih:
- Ustvarjanje InJo zgodb. Primeri orodij in metodologij za učinkovito inovacijsko novinarstvo pod mentorstvom InJo strokovnjakov. Koordinira mag. Violeta Bulc
torek, 3.6.2008
KONFERENČNI DAN: Od inovacijskega novinarstva do inovacijskega komuniciranja
10:00-11:00
Otvoritev in uvodni nagovori
- mag. Ladeja Godina Košir, IPRK: Uvodne besede
- Nj. Eksc. g. John Hagard, veleposlanik Švedske: Spodbujanje inovativnosti v EU
- dr. Žiga Turk, minister, Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj: O pomenu inovativnosti za Slovenijo
- dr. David Nordfors, idejni oče InJo koncepta, Stanfordska univerza: O globalizaciji InJo projekta (via Skype)
- dr. Charles W. Wessner, direktor programa Technology, Innovation & Entrepreneurhip iz National Academies iz ZDA: Kako inoviramo in vloga virov financiranja
- Davor Jakulin, direktor, Atech: O komuniciranju inovativnosti v gospodarstvu
11:00-12:00
Slavnostna podelitev InJo nagrade 2008
- mag. Violeta Bulc, Vibacom: Predstavitev InJo iniciative v Sloveniji in podelitev nagrad
- dr. Žiga Turk, minister, Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj: Podelitev nagrad
- Podelitev nagrade za najboljši prispevek o inovativnosti v javnih medijih (podelitev InJo kipca, delo mlade umetnice Lare Reichmann)
- Podelitev priznanja za najboljši prispevek o inovativnosti v internih medijih
- Podelitev priznanja za najboljši prispevek o inovativnosti v šolskih medijih
- Najave novih nagrad v 2009
12:00-12:30
Odmor
12:30-13:15
Okrogla miza: Vloga različnih deležnikov v ustvarjanju inovativnega prostora
- mag. Violeta Bulc, Vibacom: Predstavitev ključnih tem 5. InJo konference na Stanfordu
- mag. Ladeja Godina Košir, IPRK: Predstavitev InCo koncepta
- Sonja Šmuc, direktorica, Združenje Manager,
- dr. Marko Milosavljevič, profesor, Fakulteta za družbene vede,
- Iztok Osojnik, pesnik in pisatelj,
- Uroš Marter, partner, ARKAS investment banking
- Boštjan Špetič, ustanovitelj, direktor produktov, ZEMANTA
13.15 - 14.45
Dialog v interaktivnih vozliščih: Vpliv učinkovitega inovacijskega komuniciranja na razvoj inovativnega prostora. Prepoznavanje orodij za učinkovito komuniciranje inovativnosti na posameznih področjih.
- Interaktivno vozlišče1: Poslovni sistemi in inovacijsko komuniciranje (v slovenskem jeziku)
Uvodne predstavitve:
Sonja Klopčič, Trimo
Almir Flisar, InfiniteBizComLab
Jurij Giacomelli, Gorenje Design Center
- Interaktivno vozlišče2: Akademsko-raziskovalne institucije in inovacijsko komuniciranje(v slovenskem jeziku)
Uvodne predstavitve:
dr. Lidija Honzak, Ljubljanski univerzitetni inkubator
Dušan Omerčević, Fakulteta za računalništvo in informatiko
- Interaktivno vozlišče3: Lokalne skupnosti in inovacijsko komuniciranje(v slovenskem jeziku)
Uvodne predstavitve :
Viljenka Godina, Ekonomski institut Maribor
Jadranka Jezeršek Turnes, Consensus
Saša Gradišek, Center za razvoj Litija
- Interaktivno vozlišče4: Vzgojno-izobraževalni sistemi in inovacijsko komuniciranje(v slovenskem jeziku)
Uvodne predstavitve :
Sonja Zavrl, SIQ Izobraževanje
Gabrijela Hauptman, OŠ Litija
Suzana Antič, Vrtec Trnovo
- Interaktivno vozlišče5: Globalno komuniciranje lokalne inovativnosti(v angleškem jeziku)
Uvodne predstavitve : predstavniki gostov iz tujine
15:15-16.15
Zaključne predstavitve in manifesto konference: Predstavitev aktivnosti 2008/2009, ki so rezultat konferenčnih razmišljanj in delavnic
- Predstavitev1: Poslovni sistemi in inovacijsko komuniciranje
- Predstavitev2: Akademsko-raziskovalne institucije in inovacijsko komuniciranje
- Predstavitev3: Lokalne skupnosti in inovacijsko komuniciranje
- Predstavitev4: Vzgojno-izobraževalni sistemi in inovacijsko komuniciranje
- Predstavitev5: Globalno komuniciranje lokalne inovativnosti
Zakaj sodelovati?
- ker na enem mestu povezujemo in združujemo različne deležnike, ki sooblikujejo inovativni prostor,
- ker v sodelovanju z mednarodnimi strokovnjaki globalne izkušnje s področja inovacijskega komuniciranja prenašamo v slovenski prostor,
- ker z lastnimi inovativnimi primeri in dobrimi praksami prispevamo v globalno zakladnico znanja,
- ker izostrujemo sposobnost prepoznavanja inovativnosti v slovenskem prostoru,
- ker podajamo načine za prepoznavanje inovativnih vsebin, ki so predmet inovacijskega novinarstva in komuniciranja,
- ker predstavljamo konkretna orodja in izkušnje za učinkovito komuniciranje o inovativnosti, ki jih je moč takoj prenesti v prakso,
- ker vključujemo vse udeležence v soustvarjanje strateškega dokumenta z zapisanimi priložnostmi za krepitev Slovenije kot prepoznavnega inovativnega vozlišča znotraj evropskega prostora.
Kdo ni smel manjkati?
- ozaveščen posameznik, ki je pripravljen odigrati aktivno vlogo pri soustvarjanju inovativnega prostora in oblikovanju orodij za njegovo učinkovito komuniciranje pod geslom »Iz prakse v teorijo in nazaj!«
Organizatorja konference Stanford po Stanfordu 2008 sta
IPRK - Inštitut za poslovno rast in kreativnost in
Vibacom v sodelovanju s partnerji.
Za več informacij o konferenci se lahko obrnete na vodjo projekta InJo/InCo, Estero Lah, na elektronski naslov
[email protected] ali na telefonsko številko 01/517 41 28.