Uspešen razvoj inovacijskega novinarstva v Sloveniji in odličen odziv na razpis za "naj InJo nagrado 2007" nas je spodbudilo za nadgradnjo nagrade. Skupaj z Javnim skladom RS za razvoj kadrov in štipendije smo oblikovali nov razpis za dodatno nagrado za medijsko delovanje posameznika na področju spodbujanja inovativnosti. Z 18.5.2007 je Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije objavil uradni razpis za podelitev nagrade za celovito in sistematično medijsko delovanje posameznika na področju spodbujanja inovativnosti za gospodarski razvoj z uporabo inovacijskega novinarstva v različnih medijih v letu 2006. Nagrajenec bo prejel finančno nagrado v višini 25.000 EUR za udeležbo na praktičnem usposabljanju iz inovacijskega novinarstva po programu The Innovation Journalism Fellowship Program, ki bo potekal v okviru Stanford Universtiy, Kalifornija, ZDA, v prvi polovici leta 2008. Za nagrado se lahko prijavijo kandidati sami ali pa jih predlagajo uredništva oziroma druge organizacije, skupine in posamezniki. Rok prijave je 1. junij 2007. Razpisna dokumentacija 33. javnega razpisa Prijavnica
Uspešno se je zaključil drugi dan »Regionalne konference o inovacijskem novinarstvu Stanford po Stanfordu 2007«, ki je bila izvedena v organizaciji podjetja Vibacom d.o.o. Na drugem dnevu konference so razpravljali o inovativnih medijih in vlogi novih tehnologij za razvoj medijev ter o vplivu inovacijskega novinarstva na razvojne iniciative.
Konferenčno gradivo
Inovativni mediji
Namen prve teme drugega dne je bilo pokazati, da koncept inovacijskega novinarstva zajem atudi t.i. inovativno novinarstvo, t.j. novinarstvo, ki za svoje poročanje uporablja inovativne medije in podpira inovativnost v medijih. Uvodni govor je podal kolumnist in bloger Marko Crnkovič, ki je predstavil prvi kongresi blogerjev Blogres in podal svoj pogled na bloge kot vir vsebine oz. kanal za vsebino. Nadaljeval je prof. dr. Nenad Prelog iz Zagreba, ki je podal ključne ugotovitve 12. mednarodne konference "Informacijske tehnologije in novinarstvo", ki se je na temo Kolaborativnih medijev odvijala letos maja v Dubrovniku. Sledila je predstavitev prof. dr. Hrvoja Stančiča iz Filozofske fakultete v Zagrebu, ki je s svojimi študenti predstavil rezultate primerjalne analize interaktivnih internetnih storitev. Pod moderatorstvom Katarine Larise Ham iz podjetja Intercor je sledila okrogla miza z gosti: dr. David Nordfors (vodja programa na Standfordski univerzi, svetovalec direktorju VINNOVA), Zvezdan Martič (vodja multimedijskega središča, RTV Slovenija), Marko Crnkovič (kolumnist in bloger), Jani Sever (urednik, Vest), prof. dr. Hrvoje Stančič (Filozofska Fakulteta Univerze v Zagrebu) in prof. dr. Nenad Prelog (Zunanje ministrstvo Hrvaške, Fakulteta za politične vede, Zagreb). Razpravljali so o vplivu novih tehnologij na razvoj medijev, o fenomenu blogov in podcastov, vlogi urednika in politični korektnosti v novih medijih, ter dojemanju novih medijev kot virov vsebine ali novem kanalu za predstavitev vsebin specifični javnosti.
Vpliv inovacijskega novinarstva na uspeh razvojnih iniciativ
Po odmoru je sledil interaktivni del, v katerem so sodelovali vsi udeleženci, razpravljali pa so o vplivu inovacijskega novinarstva na uspeh razvojnih iniciativ. Pred tem je svoj pogled predstavil programski vodja švedske organizacije VINNOVA, Jan Sandred, ki je bil tudi prvi novinar, ki je pisal po konceptu inovacijskega novinarstva, in predstavnica slovenskega Ministrstva za gospodarstvo, Natalija Medica. Sledila je interaktivna delavnica pod vodstvom organizatorke Mateje Dermastia in moderatorke Jadranke Jezeršek Turnes, ki sta udeležence razdelili v štiri sklope, ki so jih vodili strokovnjaki na področju razvojnih iniciativ in grozdov, in sicer Murat Gorsoy(vodja poslovnega razvoja, UNDP GIDEM, Turčija), Zorica Marić (vodja oddelka, Ministrstvo za gospodarstvo, Srbija), Dušan Bušen (direktor, Avtomobilski grozd Slovenija), Renata Vitez (svetovalka ministrice za gospodarstvo, Črna Gora), Vladimir Kreačić (upokojeni vodilni specialist, World Bank), Jan Sandred (VINNOVA), in na koncu predstavili rezultate pogovorov z udeleženci in ključne ugotovitve. Tudi drugi dan konference je minil v pestrem izzivanju koncepta inovativnosti, in v iskanju primernih rešitev za razvoj inovativnosti v Sloveniji
V torek, 15.5. 2007, je prvič zasedala komisija za podeljevanje nagrade in priznanj za posebne dosežke v inovacijskem novinarstvu. Člani komisije so pregledali prijave in ugotavljajo, da je prijavljenih 77 prispevkov, ki kandidirajo za ''Nagrado za najboljši novinarski prispevek o inovativnosti v slovenskih medijih v letu 2006". Prijavljeni so prispevki iz naslednjih medijev: Finance, IRT3000, Manager, Podjetnik, Profit, RTV Slovenija, TV Pika, Večer, Prepletanja, blogiade, PR na kvadrat. Za "Priznanje za najboljši prispevek o inovativnosti v internih časopisih ali glasilih, ki jih izdajajo slovenska podjetja" kandidira 18 prispevkov iz internih glasil: Pika na G, Delo Življenje, Novice Acroni, Škrjanček, Srečno, Pri nas ZMleto, e-novice.V prvi fazi komisija zbira prispevke, ki se bodo uvrstili v ožji izbor. Dobitnik glavne nagrade prejme odličje ter kritje stroškov potovanja, bivanja in morebitne kotizacije, povezanih s konferenco »Innovation Journalism«, Stanford University, spomladi leta 2008. Pokrovitelj nagrade je Slovenska Tehnološka agencija (TIA). Ostali dobitniki prejmejo priznanja in simbolično nagrado.
Dušan Snoj, ambasador InJo koncepta v Sloveniji, je v marčevski prilogi slovenske izdaje LeMonde Diplomatique, Novi razgledi, objavil članek o inovacijskem novinarstvu.