Študentka Fakultete za družbene vede, Anja Kerin, je pod mentorstvom dr. Marka Milosavljeviča napisala diplomsko nalogo z naslovom INOVACIJSKO NOVINARSTVO: PRIMER REGIONALNEGA POROČANJA. Gre za prvo diplomsko nalogo v Sloveniji, ki piše o konceptu inovacijskega novinarstva. Zagotovo pomemben korak v razvoju koncepta pri nas, ki daje zagon za pripravo prve magistrske in doktorske naloge.
Diplomsko nalogo najdete na tej povezavi..
Člani iniciativne skupine za razvoj InJo koncepta v Sloveniji so se zbrali na uvodnem sestanku, na katerem so predstavili izhodišča za nadgradnjo in razvoj koncepta. Na srečanju je prišlo do pobude za razširitev koncepta InJo na inovacijsko komuniciranje (InCo) z upoštevanjem vseh deležnikov inovacijskega prostora.
Ključna projekta v naslednjem letu bosta junijska konferenca Stanford po Stanfordu 2008 in razpis s podelitvijo naj InJo nagrad 2008 in štipendije za Innovation Journalism Program na Stanfordski Univerzi.
V Istanbulu se je odvijala 2. mednarodna konferenca o grozdenju "Clustering07" . Mag. Violeta Bulc je moderirala okroglo mizo z naslovom Ustvarjanje inovativnih poslovnih okoljih. Z gosti, dr. Nano Adeishvili, dr. Davidom Nordforsom in mag. Janom Sandredom se je pogovarjala o vlogah ključnih akterjev inovativnega ekosistema in pomenu inovativnosti za razvoj grozdov, poslovnih mrež in mednarodnega sodelovanja.
Na konferenci Econtent Summit z naslovom "Scenariji za prihodnost" je svoje poglede na inovativnost, kreativnost in vsebino podala tudi Violeta Bulc, s svojo predstavitvijo "Internet ljubi inovativnost. Inovativnost ljubi internet". Dostop do predstavitve. Svoje videnje je na konferenci podal tudi dr. David Nordfors, idejni oče koncepta inovacijsko novinarstvo. Med 19-imi predavatelji iz EU, Hrvaške, Japonske in ZDA, so v razpravah na Brionih sodelovali govorci iz univerz, kot so Harvard, Stanford in MIT in zagrebške FER; ter iz globalno vodilne medijske hiše, BBC-a. Konferencu so skupaj organizirali Centralni državni ured za e-Hrvatsku, Internet inšitut in Business inštitut. Na konferenci so se v dveh dneh lotili 3 tem, vezanih za prihodnost elektronske vsebine: e-skupnosti (e-Communities), umetnosti in dizajna kot elektronske vsebine in kreativnosti v elektronskem smislu. Predavatelji so se ukvarjali z načini sprememb medijske scene z vso večjo popularnostjo novih medijev (kot so You Tube in Wikipedija). Govorili so tudi o vlogi e-vsebine v izobraževanju, kot tudi o načinih, s katerimi se poslovanje, znanost in kultura menjajo pod vplivom novih tehnologij in njihovega neprestanega razvoja.