III. Strokovno srečanje
Od inspiracije do inovacije
Izkustvena konferenca skozi 12 tehnik
FOTOGALERIJA
VABILO NA III. STROKOVNO SREČANJE
Aktualno 2.0: Izkustvena konferenca na krilih igrifikacije
Aktualno 2.0: Kakšna čudovita izkušnja
Datum: 12.6.2014
Kraj: Kulturni spomenik D125 (nekdanji Merkur), Dunajska cesta 125, Ljubljana (poleg HYPO)
Izjava organizatorke Violete Bulc, pobudnice in koordinatorke konference, direktorice podjetja Vibacom d.o.o. in pobudnice InCo gibanja: »Konferenca je bila že od samega začetka pospremljena z izjemno energijo radovednosti, čudenja in želje po biti del. To je bil tudi v resnici naš največji cilj, da bi lahko vse udeležence konference motivirali, da bi začutili moč kreacije, ki je podprta tako s strani prostora kot s strani tehnik in ljudi, ki sodelujejo z njimi na konferenci ter s strani članov timov, v katere so vključeni. Prvi vtisi po prvem delu izvajanja konference kažejo na to, da vsi ljudje zelo aktivno sodelujejo in so polno prisotni.« Ter dodala: »Zagotovo je ta način učenja in pridobivanja kompetenc način prihodnosti. Tudi sami smo prepoznali, da je to lahko ena od korporativnih prednosti Slovenije, ker je prostor tako majhen - med sabo se praktično vsi akterji poznamo in se lahko zelo hitro zorganiziramo. Upam, da nam bo to uspelo v bodoče preoblikovati v neko tržno storitev, ki se bo umestila tudi v mednarodni prostor in bo pripomogla k povečanju internacionalizacije slovenskih storitev.«
Izjava udeleženke konference Sonje Klopčič: »Navdušena sem bila nad tem koliko dobrohotnosti, predanosti in soustvarjanja je bilo prepletenega v ustvarjanju dogodka. Sinhronizirano delovanje izvajalcev, vozlišč moderatorjev, pobudnikov intuicije in na prvi pogled nevidnih podpornikov energije so odlično dopolnili dogodek. Udeleženci so lahko soustvarjali v odprtem in kreativnem okolju in imeli priložnost, da izkusijo različne tehnike za odpiranje potencialov, kot tudi različne tehnike za posamezne korake v inovacijskem procesu. Vzporedno s tem smo oblikovali ekipo od sprva naključno zbranih udeležencev, ustvarili lastno dinamiko skupine, razvijali in opazovali dinamiko celotne skupine, evolucije igre, doživeli učinke različnih ureditev prostora za osebno dobro počutje in sodelovanje ... Izkušnja te kompleksnosti je bila čudovita. Hkratno učenje in soustvarjanje v različnih dimenzijah je bil pravi kvantni preskok.«
Namen konference:
• Razviti netehnološko inovacijo za potrebe konferenčne dejavnosti.
• Omogočiti ljudem edinstveno izkušnjo sistemskega doživljanja (celostnega) inovacijskega procesa skozi 12 različnih tehnik.
• Razviti komercialni produkt za nov tip konferenc/delavnic po principu odprtega inoviranja.
• Predstaviti strokovnjake v slovenskem prostoru, s katerimi se lahko sodeluje pri razvoju inovacijskega procesa.
Doprinos konference:
• udeleženci doživijo celoten inovacijski proces;
• udeleženci se v vsaki fazi inovacijskega procesa seznanijo in uporabijo različne tehnike, orodja, modele in pristope za uspešno izvedbo posamezne faze;
• izmenjava izkušenj in postavljanje novega roba odkrivanja priložnosti.
Komu je namenjena:
Vsem, ki jih zanimajo značilnosti inovacijskih procesov in njihovo uspešno vodenje.
Kotizacija: za člane InCo gibanja in člane soorganizatorjev (Združenje Manager, Društvo slovenskih moderatorjev, Center Arhitekture) 40 EUR. Za ostale 120 EUR.
Čas trajanja: 8.00 – 17.00
Prijava na:
[email protected] (ali
[email protected])
Okviren program
08:00 – 08:30 Registracija
08:30 – 09:15 Predstavitev vsebine in pravil; razdelitev prvih Sherwoodskih novic
09:15 – 09:30 Odhod na položaje in začetek izvajanja inovacijskega procesa
09:30 – 11:30 Prva faza inovacijskega procesa, prve 4 tehnike, prvi resni izzivi
11:30 – 13:30 Strateški premik na novo lokacijo in izvajanje druge faze inovacijskega procesa, nove 4 tehnike, novi izzivi, nove Sherwoodske novice
13:30 – 14.15 Interaktivno kosilo
14:15 – 16:15 Strateški premik na tretjo lokacijo in izvajanje tretje faze inovacijskega procesa, nove 4 tehnike, novi izzivi, nove Sherwoodske novice
16:15 – 17:00 Ogled razstave rešitev, osebne refleksije o tehnikah in poteku konference, predstavitev in razgovor o nastalih inovativnih poslovnih modelih z “Robin Hoodom” in izmenjava izkušenj o procesu
17:00 – Večnosti uporaba, nadgradnja in transformacija vsega, kar smo posrkali vase na konferenci
Sama ideja izkustvene konference je priklicala k sodelovanju predstavnike vseh ključnih področij uspešnega inoviranja: oblikovalce vsebin (igre), nosilce tehnik, moderatorje, oblikovalce fizičnega in energijskega prostora, oblikovalce video in fotografskih vsebin, prostovoljce, ki so začutili vznemirjenje. Povezuje nas radovednost, iskanje novega, prispevanje k razvoju in želja po kolektivnem ustvarjanju.
Organizacijski odbor
1. Violeta Bulc (ideja/(inovacija)
2. Blaž Branc (gamification)
3. Sonja Šmuc (marketing)
4. Tanja Maljevac (prostor)
5. Petra Treven Bernat (moderatorji)
6. Bogo Seme (energijski potencial)
Nosilci prostora in pravil:
Gostiteljica projekta konference: Violeta Bulc, InCo gibanje
Dirigentka konference: Sonja Šmuc, Združenje Manager
Koordinatorke konference:
Kaja Rangus, InCo gibanje
Petra Svetina, Združenje Manager
Petra Jerina, InCo gibanje
Skrbnik virov: Barbara Ogrinc, Vibacom
Žetvenik: Natalija Vrhunc, Društvo moderatorjev Slovenije
Pripovedovalec zgodbe (video povzetek): Filip Bračevac
Fotografinja: Pina Maja Bulc
Nosilci prostora in pravil:
Skrbniki energije prostora:
Bogo Seme, intuitivna priča, InCo gibanje
Jože Žmavc, skrbnik kanala
Urška Lan, Alex Lan, skrbnika portalov
Skrbniki energijskega vzdušja:
Raphael Duret-Nauche
Andreja Cepuš
Tanja Maljevac
Barbara Viki Šubic
Špela Kuhar
Uroš Zajec
Skrbnika igre:
Blaž Branc, InCo gibnaje
Gregor Kamnikar
Prostovoljci: Žiga Bulc, Eva Reichmann
Moderatorji vozlišč:
1. Marjeta Novak, CPF, predsednica Društva moderatorjev Slovenije
2. Petra Treven Bernat, nadzornica Društva moderatorjev Slovenije
3. Tadej Petek, CPF, Develor d.o.o.
(CPF = Certified Professional Facilitator)
Nosilci tehnik inspiracije:
1. Metoda 4D: Darja Cvek Mihajlović, Praktikum intuicije
2. Postavitev in uglasitev namere (intencije): Breda Kovačec Mencej, Inštitut Sentio
3. Somatično prebujanje: Aleš Kranjc Kušlan, Ekvilib Inštitut
Nosilec in moderator vozlišča IDEJA: Marjeta Novak
Nosilci tehnik inovacijskega procesa za design idejne rešitve (ideje):
1. The Power of Connecting, povezovalna metoda Beyond Leadership: Tičo Zupančič, SDBP
2. Brainstorming: Mateja Drnovšek, Ekonomska fakulteta
3. Lateralno razmišljanje: Nastja Mulej, deBono.si
Nosilec in moderator vozlišča INVENCIJA: Petra Treven Bernat
Nosilci tehnik inovacijskega procesa za pripravo prototipa (invencije):
1. LEGO simulacija: Tadej Pugelj
2. Metoda U – Skulpture: Reševanje situacije obtičanosti s spontanim (intuitivnim) odzivanjem skupine: Vesna Kovačič, SrCi Inštitut Maribor
3. Zmajevo sanjanje: Helena Černej in Špela Kuhar, Dragon Dreaming, project design
Nosilec in moderator vozlišča INOVACIJA: Tadej Petek
Nosilci tehnik inovacijskega procesa za razumevanje potreb in ustvarjene vrednosti za trg (inovacija):
1. Segmentacija strank po MABS metodi: Mojca Štepic, Razvojni center srca Slovenije
2. Running Lean / Delaj vitko intervjuje s kupci: Geni Arh in Meta Arh, Arhea,
3. Kanvas poslovnih modelov: Marko Savić, Vizuarna
Igra: Ozadje celotne konference predstavlja poslovna igra na osnovi zgodbe Robin Hooda, ki bo prenešena v žargon in izzive poslovnega sveta. Celotno dogajanje bo hkrati tudi prikaz metode “igrifikacije/poigravanja”, s številnimi zasuki v zgodbi, selektivnimi dodatnimi informacijami, zavajajočimi informacijami ipd., s čimer bodo simulirane vsakdanje tržne razmere v katerih se razvijajo inovacije.
Timi: na konferenci bo vzporedno aktivnih 9 timov udeležencev (strategov, ki bodo reševali izziv Robin Hooda); vsak tim bo predstavljal skupino svetovalcev, ki bodo na osnovi Sherwoodskih novic oblikovali strateški načrt, ki bi Robinu pomagal izpeljati njegovo vizijo.
Vloge: na konferenci bomo organizatorji za uspešno izvedbo igrali 14 različnih vlog.
Model: za uspešno aktivno vlogo udeležencev na konferenci smo razvili poseben kanvas (šablono poslovnega modela strateškega načrta), ki ga bodo udeleženci dopolnjevali skozi celoten dogodek/igro.
Več o konferenci v junijskem Aktualno 2.0 (Izkustvena konferenca na krilih igrifikacije)